Het volume icoontje op mijn taakbalk is plots verdwenen, hoe krijg ik die terug?

Ik heb windows Vista. ik heb al geprobeerd bij configuratie scherm en dan volume maar dat lukte me niet. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.2K

Het beste antwoord

Op start gaan staan, rechtermuisknop indrukken en eigenschappen kiezen. Nu systeemvak kiezen en geluid aanvinken, en het werkt weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Soms helpt het ook om je pc of laptop opnieuw op te starten :) .. (bij mij meestal wel)

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je het geluid bij systeempictogrammen in of uitschakelen op uitschakelen in gedrukt.

ZO zet je het terug: Ga met je muis op een willekeurige plek op de taakbalk staan en druk op eigenschappen.
Dan druk je op systeemvak aanpassen.
Dan staat helemaal onderaan ergens systeempictogrammen in of uitschakelen.
Als je daar op drukt dan krijg je instellingen van volume en andere dingen ook, maar bij jou staat denk ik volume uitgeschakeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Want er staat : als u een systeempictogram uitschakeld, wordt het pictogram verwijderd en worden de meldingen uitgeschakeld.