Mijn Windows Verkenner doet raar?

Hey mensen,
Ik heb een laptop van 3/4 maanden oud,En mijn windows verkenner flipt de laatste tijd een beetje vaak,Ik heb Windows 7 home premium

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wel erg onduidelijk. Wanneer gaat het precies mis? Krijg je een foutmelding?
Kimath
13 jaar geleden
Precies, iets meet uitleg over het 'flippen' van je Windows Verkenner is wel handig. Wat gebeurt er precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kun je meer informatie geven over het "flippen"?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Windows flipt zodra mijn accu leegraakt,
Maar ook gewoon op allerlei momenten maakt niet uit wat ik aan het doen ben..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat grondig wilt aanpakken, kan je beter een ander OS nemen ;).

Het beste antwoord

Als eerste zoveel mogelijk uitschakelen: alle grafische effecten en flauwekul uitzetten. Ook de search/indexingservice op de achtergrond uitschakelen. En natuurlijk een nieuwe accu kopen als ie steeds leeg is (of aan de stroom hangen).