Van sommige artiesten wordt in itunes de naar niet in de artiestenlijst vermeld. Hoe kan ik dit veranderen? Of voorkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kan zelf de artiest invullen door met de rechtermuisknop te klikken op het nummer en te kiezen voor info tonen. Dan kan je zelf alle informatie invullen die ontbreekt (kan ook voor meerdere nummers tegelijkertijd...dan moet je er eerst een paar samen selecteren).