instellingen van windows 7 verdwijnen na reboot

Een vriend van mij heeft een vrij nieuwe laptop met 64bit Windows 7. Ineens ontstond er een probleem als de laptop opstart gaat in het begin alles goed, maar kort nadat het bureaublad in beeld komt knippert het beeld en verdwijnt de ingestelde achtergrond weer naar de standaard achtergrond en staat de startbalk op automatisch verbergen. Als er een andere gebruikersaccount wordt aangemaakt doet hij het wel goed maar zo gauw je de oude account verwijdert komt het probleem weer terug. Ik heb op forums gezocht maar niets gevonden wie weet de oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk probleem door de standaard installatie software van de fabrikant/leverancier. Ik denk dat je het snelste en effectiefste af bent met een schone installatie van Windows 7. Gewoon even een CD zoeken en de licentie gebruiken die op de onderkant van de notebook staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

toch weer systeem herstel naar de datum toen alles nog goed was.