Mijn opgenomen filmpje staat te hoog in beeld na converteren, hoe verplaats ik het filmpje meer naar beneden?

Het was een .mov bestand die niet geconverteerd kon worden met behulp van winAVI(hier stond iets van een video size die niet goed was, wat dus het probleem is. Dus ik deed het met free media converter

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je moet 't 'm in elk geval niet OPNIEUW converteren, dan gaat de kwaliteit (nog verder) achteruit.
Begin dus weer bij 't origineel. Zo te zien heb je een instelling over 't hoofd gezien bij de in te stellen aantallen pixels breed en hoog. Welk programma gebruik je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Inderdaad, het origineel behouden en dan eens het gratis programma Super proberen. Is maar een tip.
Website: http://www.erightsoft.com/SUPER.html