wie heeft ervaring met KPN 'PC-veilig

sinds ik deze pc-veilig gebruik
is mijn pc een stuk trager geworden.
heeft iemand ervaring met pc-veilig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit daar een virusscanner bij? Zo ja: welke?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Browserprotectie: tijdens het internetten zie je al of een site veilig is.
* Zeer eenvoudig startscherm: je ziet direct wat de status van je beveiliging is.
* Snellere virusscans en minder systeembelasting zit erop, onder de naam van KPN-veilig...

Antwoorden (2)

Ja PC veilig is echt weer zo'n duur en nutteloos product van KPN, stap gewoon over naar een betere en goedkopere provider!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar heb ik maar 2 woorden voor: Niet gebruiken.
Eerder heb ik deze ook gezien op PC's bij klanten thuis maar het is (om het zo maar even te noemen) een waardeloos pakket.

Het beste kun je even een overstap maken naar AVG, Norton, of Norman.