Mijn gespreksgeschiedenis word niet meer opgeslagen in msn,nogtans is de map aangeduid,waar ze moet bewaard worden.

kan iemand me antwoord geven daarop aub

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

De map kan vol zijn en dan word gevraagd om deze op te slaan.
Wellicht heeft u dat bericht over het hoofd gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"De map kan vol zijn en dan word gevraagd om deze op te slaan.
Wellicht heeft u dat bericht over het hoofd gezien."

Dit kan idd een oorzaak zijn, in dat geval moet je de inhoud van je gespreksgeschiedenis knippen & plakken in een andere map.

Je weet wel zeker dat je de goede map in hebt gevuld, en dat je het aangevinkt hebt?