Als ik een film download, dan zie ik bij 't uitpakken video ts en audio ts mappen, die audio ts map is altijd leeg, waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

in het begin van de DVD spelers was er nog geen standaard. (ik geloof Sony) had een andere standaard dan de meeste. van daar dat ze een map maakte met daarin in de geluidsbestanden. Na een tijdje heeft (ik geloof nog steeds Sony) dan toch maar gezwicht en hebben ze een standaard gemaakt.
Deze standaard heeft geen audio map nodig. maar omdat de oude spelers dat nog wel nodig hebben laten ze die map gewoon op alle dvd's staan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Omdat die map niet nodig is voor een video DVD.
Er is ooit een norm bedacht voor audio-DVD's. Dus voor alleen geluid. Dan is die map gevuld.
escape
13 jaar geleden
Volgens is dat oorspronkelijk voor het gebruik van meerdere talen-sporen. Bij een dvd zul je dezelfde mapjes tegenkomen, maar dan gevuld met talen.