Wanneer je je camera aansluit op je computer, krijg je in de map ''Computer'' een map te zien waar je alle foto's ziet die op je camera staan. De foto's die je weer terug op je camera wilt, moet je in die map zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetzelfde als hoe je ze eraf haal maar dan andersom.

Sluit je camera aan op je PC/steek de geheugenkaart in je PC of kaartlezer. Kopieer de foto's naar je camera of geheugenkaart (in de map waar je ze ook uit hebt gehaald) en dan zou het goed moeten zijn.

Als je iets meer info wilt reageer je maar, succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar je de foto,s vanuit je camera naar je map afbeeldingen(a staan of een andere) kopieerd moeten ze nog steeds op je camera staan ,tenzij je ze hebt verplaatst.Dan moet je ze terug kopieren zoals bij een ander antwoord aangegeven is.