ja dat ben je verplicht
en ik raad aan om het bonnetje dat je krijgt op het postkantoor goed te bewaren
wij hebben dat ding ook terug gestuurd en kregen een maand later een brief van kpn of we het modem terug wilden sturen
heb toen gebeld en gezegd dat ik dat een maand geleden had gedaan
ze zeiden dat hij niet was aangekomen en ik moest dat ding vergoeden {200 euro}
heb toen het hele huis overhoop gehaald om dat bewijsstukje van het postkantoor te vinden en gelukkig had ik dit nog
heb hier een kopie van gemaakt en naar kpn gestuurd
kreeg daarna netjes een brief dat het modem was aangekomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoop dat u huisje alweer rechtop staat :-) dank jullie!

Andere antwoorden (3)

U huurt de Experiabox en dat bent u contractueel overeengekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal betaal je daar een borg voor of staat in de overeenkomst dat je deze te leen hebt en ja, je zal ze dus terug moeten geven.

Bij @home moet je ook je mediabox teruggeven als je van provider veranderd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep dat ding heb je in bruikleen meestal doen ze niet moeilijk over de splitter maar toch maar terug sturen
ander rekenen ze waarschijnlijk toch een bedrag als je hem houdt zonde van je geld
capthavoc