Met welk gratis en gebruiksvriendelijk fotoprogramma kan je het beste portretfoto's retoucheren?

Rode ogen weghalen, rimpels verzachten etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

Met www.taaz.nl

je moet eerst even een accountje aan maken, maar dat duurt max. 2 minuten,
dan kan je andere kleuren ogen kiezen, extra mascara, en foundation en meer van die dingen om een mooi gezicht te creëren.

Toegevoegd na 55 seconden:
Uuuhm, taaz.com bedoelde ik. :$

Toegevoegd na 6 minuten:
Van een best wel lelijke vrouw -als voorbeeld- heb ik even deze gemaakt;

zo ongeveer kan je de foto bewerken. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die site zocht ik XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, wat een leuk programma'. Maar... hoe verwijder ik rode ogen?
En wallen onder de ogen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar kan je lenzen gebruiken. ;D
en...
foundation dacht ik kan je daar gebruiken om die wallen weg te halen..
maar ik weet niet meer zeker ;D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:D

Andere antwoorden (3)

Ik zou de GIMP pakken, een van de meest uitgebreide gratis foto bewerkings pakketten. Doet serieus onder voor photoshop, maar is wel gratis.

www.gimp.org
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google eens op Photofiltre. dat vond ik een vriendelijk en bruikbaar programma. Gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben zeer gecharmeerd van deze online tool:
http://www.pixlr.com/editor/

Die ik zelf als beste antwoord heb gewaardeerd op een van mijn eigen vragen.

Je hoeft niets te installeren en overal beschikbaar waar internet aanwezig.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit is een goede site om gratis fotobewerkingssoftware te vinden...
http://www.photo-freeware.net/