Ik zoek een password manager die onder Mac OS X runt. Op mijn oude Windows PC gebruikte ik altijd AHA pm .Weet iemand freeware?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

KeePass (Zowel Windows, Unix en Mac)

Zie voor Unix/Mac:

"Contributed/Unofficial KeePass Ports and Builds"
op de pagina waar ik naar verwijs

Toegevoegd op 26-04-2009 21:40:54
PS.: Hiermee kun je dus zonder moeite de KeePass bestanden uitwisselen tussen verschillende OS'en, mocht dat nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt onder Mac OS X gebruik maken van de Keychain om je wachtwoorden veilig op te slaan (in /Applications/Utilities/). Ook Safari gebruikt die om automatisch wachtwoorden op te slaan.

En als je toch een beetje wilt betalen, kan ik je van harte 1Password aanbevelen. Ik gebruik het al een tijdje, en het is ideaal, overal je passwords in elke browser, makkelijk genereren van passwords, zodat je overal een andere hebt, enzovoort.