ek-ses-for-ol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Luister eens in het filmpje van de provider zelf!

Toegevoegd na 11 minuten:
De XS is in feite een afkorting van Access (toegang) en 4ALL van "for all" . Dus "toegang voor iedereen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 duidelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel een beetje gratis reclame, maar goed, ik werk niet voor deze provider en ben ook geen klant meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan wegens mijn zwaar-slechthorendheid niet naar deze filmpje luisteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anoukje, dank voor je toevoeging, dat kon ik niet weten. Het is lastig om de klank in tekst weer te geven. Als je weet hoe je "Access for all" uitspreekt is dat hetzelfde, ik heb dat in het antwoord toegevoegd. Je fonetische suggestie "eks-es-four-all" vind ik er wel heel dicht tegenaan zitten.
Ik zou zeggen beide niet.
En dat de uitspraak Eks-us-four-oll moet zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is in het Engels. "Access for all" Toegang voor iedereen (toeganglijk internet verbinding)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De X staat voor extra..uitspraak in het Engels is ex

De S staat voor service

De VIER wordt Engels uitgesroken is dus foor

ALL wordt uitgesproken als oll

'Eks es foor oll' zou de juiste uitspraak dus moeten zijn.

Dus 'extra service voor iedereen' is de Nederlandse betekenis.

Gr. Ton