Waarom kan ik niet gewoon inloggen bij mijn weblog?

Mijn weblog is vanreetjes.web-log.nl. Ik log in met inlognaam en wachtwoord. Dan kom ik in een heel andere omgeving dan ik normaal gewend ben. Wie kan me helpen asjeblieft? Vorige week heb ik gewoon nog berichten zitten 'schrijven' erop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Klopt, de site is vernieuwd.
- Als je ingelogd bent, klik dan op 'Bloggen'
Soms moet je dan nog een keer inloggen (vraag me niet waarom!)
- Klik dan op 'Blogs' en op de naam van je weblog (via rolmenu)
- Voor het maken van een nieuw bericht: klik op 'Opstellen'
- Als je naar je bestaande berichten wilt, klik je op 'Berichten'.

Ik heb zelf nog niet ontdekt of je een bericht ook als 'klad' kunt opslaan, want ik zie alleen een button: ' publiceren'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wellicht heeft je provider een update uitgevoerd? Als je zelf de webmaster bent van ed administratie software zou dat niet van invloed moeten zijn. Als je echter een weblog software gebruikt welke door de systeembeheerder wordt geleverd, danwel welke zichzelf bijwerkt bij het verschijnen van nieuwe versies zou hij automatisch bijgewerkt kunnen zijn.