zie uitleg ;)

hoe kun je ecoontjes zoals bv. : ♪ ☺♦◘♣☺♥♀°Î◄╦╬╝
maken

ik weet bv. dat je om een ♪ te krijgen alt + 1 3 moet indrukken..

en voor een ♥ te verkrijgen < 3

Toegevoegd na 42 seconden:
icoontjes*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
♥♠♣♦☺ -> Alt + 3 (Niet de 3 die bovenaan je toetsenbord staat, maar rechts van je toetsenbord)
Î -> ^ (Shift + 6, bovenaan je toetsenbord) + I
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry, ik bedoelde Alt + 3 alleen voor het hartje. Door een ander nummer in te toetsen, krijg je dus een ander teken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt !!!

Het beste antwoord

Ik heb ooi een lijst met Alt Toetsen Combinaties uitgeprint(3 pagina's) en die gebruik ik nog steeds. Als het goed is, is dit http:duena.telenet.be/ALT_toetsen_lijst.htm de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In word of excel zijn deze icoontjes groter te zien:

Voor ☺ = alt + 1 (smiley)
Voor ♥ = alt + 3 (hart)
Voor ♦ = alt + 4 (ruit)
Voor ♣ = alt + 5 (klaver)
Voor ♠ = alt + 6 (schoppen)
Voor ◘ = alt + 8 (zwart vierkantje met witte stip in midden)
Voor ♀ = alt + 12 (symbool vrouwelijk geslacht)
Voor ♪ = alt + 13 (los muzieknootje)
Voor ♫ = alt 14 (dubbel muzieknootje)

Je vraagt je af hoe je deze symbolen doet, maar je hebt ze toch op een of andere manier in je vraag gekregen.
Ik heb alle symbolen die te maken met de toets alt (van 1 tot en met 300) onder elkaar in een excel bestandje gezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Windows op je computer hebt kan je de volgende methode gebruiken: Klik op Programma's, kies voor Bureau-accessoires, dan Systeemwerkset en tenslotte Speciale tekens. Je kunt het gewenste teken aanklikken, selecteren en dan kopiëren of van de onderste regel de bijbehorende code overnemen. Zo kan ik hier een zonnetje bijzetten: ☼
Amadea