Map niet meer te vinden op PC en zelf niet verwijderd. Hoe krijg ik die terug?

Gewoon ineens is m'n map verdwenen van m'n pc en ik heb hem zelf niet verwijderd. Iemand een idee? Zitten best waardevolle dingen in. Ik weet hoe de map heet en waar die stond. Ik heb ook gezocht over de hele hard-drive maar het is gewoon helemaal weg. Onvoorstelbaar. En ik ga niet aan recover-programma's beginnen want dan betaal ik €100+ voor een simpele scan en om het te restoren..

jc54
een jaar geleden
Heb je ook al in de prullenbak gekeken? Wie heeft (hebben) er allemaal toegang tot deze PC, en vraag diegene........
fremar
een jaar geleden
https://www.personalcomputercare.nl/computervragen/tips/bestanden-kwijt.htm#
LeonardN
een jaar geleden
recuva is gratis
https://www.ccleaner.com/recuva

Antwoorden (1)

Window Pc Herstel naar een bepaalde datum + tijd waar het mapje nog wel toegankelijk was.
Windows Pc Herstel naar een bepaalde datum + tijd waar het mapje nog wel toegankelijk was.
Toegevoegd op 27 juli 2022 18:16: tekst
een jaar geleden