hoe kan je een foto als bestandslogo gebruiken?

ik heb een videobestand van een film en nu had ik graag zoals netflix de affiche van de film in png bestand bijvoorbeeld gebruikt als het logo van het bestand, dat je bijvoorbeeld op de affiche van spiderman 2 klikt en de film begint

Antwoorden (1)

Dat kun je niet in je besturingssysteem veranderen. Wel zou je een mediaplayer als Kodi kunnen gebruiken om dergelijk effect als Netflix te bereiken. Je moet Kodi wel laten zoeken naar informatie over de film op bijv. IMDB anders krijg je het affiche niet te zien.
https://kodi.tv/
een jaar geleden