Nee, in principe niet. Maar je kunt nog wel dit proberen:
- zoek in je account de link op van je verwijderde video
- plaats deze link in Wayback, die veel verwijderde video's bewaart:
https://archive.org/web/web.php
SimonV
2 jaar geleden
Methode 1. Herstel verwijderde YouTube-video's met link
Als u de YouTube-video's per ongeluk of door een verkeerde bewerking bent kwijtgeraakt, kunt u de Internet Archive Way Back Machine (archive.org) gebruiken om verwijderde YouTube-video's met URL te downloaden en te bekijken.

Stap 1. Log in op uw bij YouTube geregistreerde e-mailaccount en ontvang relevante informatie over eerder geüploade video's, inclusief verloren of verwijderde YouTube-video's.

Stap 2. Zoek de video-informatie om de URL van de verwijderde YouTube-video te openen. Je kunt het natuurlijk nog niet bekijken.

Stap 3. Ga naar archive.org en plak de URL van de verwijderde YouTube-video's in het zoekvenster van WayBackMachine. Klik op "Bladergeschiedenis".

Stap 4. Daar vind je de uploadgeschiedenis van YouTube-video's. Vind verwijderde YouTube-video's op basis van de geüploade datum.

Stap 5. Nadat je alle informatie over de verwijderde YouTube-video hebt gekregen, download, bekijk of upload je deze opnieuw.

Methode 2. Zoek verwijderde YouTube-video's met software voor gegevensherstel
Je kunt iBeesoft Data Recovery gebruiken, een eersteklas software voor videoherstel, om verloren of verwijderde originele YouTube-bestanden te herstellen van de harde schijf van je computer, camera SD-kaart of externe harde schijf als je geen YouTube-videolink hebt.

Methode 3. Herstel verwijderde YouTube-video's met Help-ondersteuning
Je kunt ook verwijderde YouTube-video's herstellen met Help Support van YouTube als je kanaal meer dan 10.000 views heeft of als je hebt deelgenomen aan het YouTube-partnerprogramma. Hier zijn de stappen voor het herstellen van verwijderde YouTube-video's met Help Support.

Log in op je YouTube-kanaal en scrol naar beneden en zoek "Help".
Klik erop en selecteer vervolgens "Meer hulp nodig"> klik vervolgens op "Krijg ondersteuning voor makers", krijg hulp door de categorie van uw probleem en e-mailondersteuning te selecteren. Als u de hulp met succes krijgt, is het zeer waarschijnlijk dat u de verwijderde YouTube-video's kunt ophalen.
een jaar geleden