Hoe krijg ik mijn iCloud foto's weer terug op mijn nieuwe telefoon?

ik heb een nieuwe iphone en ik ben ingelogd op mijn oude icloud. Heeft iemand enig idee hoe ik mijn fotos weer terug krijg? Vorige telefoon is kapot

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hey, je zou als het goed is moeten synchroniseren. https://support.apple.com/nl-nl/HT203521

Antwoorden (1)

Als alles in de cloud is opgeslagen, kan je het gewoon terughalen.

Dat kan als volgt:
Tik op iCloud.com op 'Foto's'.
Tik op 'Selecteer' en tik vervolgens op een foto of video. U kunt meerdere foto's selecteren door erop te tikken. ...
Tik op de knop 'Meer' .
Kies 'Download' en tik vervolgens op 'Download' om te bevestigen.