Mijn HP Photosmart print blanco pagina's. Wat is de oorzaak van dit probleem?

Ik heb een HP photosmart b109a printer, waarvan ik net de cartridges vervangen heb. Nu print deze enkel blanco paginas, soms zie je wel een beetje tekst. Ik heb de printkop al meerdere keren gereinigd, zowel manueel als via het interne reinigingsprogramma. De cartridges die ik gekocht heb zijn van een huismerk, niet van HP zou dit de oorzaak van het probleem kunnen zijn? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Edraket
3 jaar geleden
Waarschijnlijk ziet je printer dat het geen originele cartridges zijn.
Heeft de printer dat niet gemeld op zijn schermpje dan?

Antwoorden (1)

HP zegt hierover:

Probleem
De printer werkt, maar de afdruk mist zwarte of kleureninkt, of de afgedrukte pagina is leeg of bevat heel weinig inkt.

Oplossing
Gebruik alleen originele HP-cartridges om dit probleem op te lossen. Bovendien kunt u de zwarte cartridge verwijderen om alleen af ​​te drukken met de driekleurencartridge, lege of defecte cartridges vervangen of de printkop reinigen.
.

HP heeft al eens excuses aangeboden naar aanleiding van deze blokkade. Er zou een optionele firmware-upgrade beschikbaar gesteld zal worden waarmee gebruikers de blokkade kunnen opheffen.
Je kunt dus proberen of het installeren van een nieuwere of oudere driver helpt.
https://www.123inkt.nl/news/Persbericht+123inktnl+reageert+op+geblokkeerde+HP+printers-589.html
SimonV