Kan ik met deze laptop Farming Simulator 19 spelen?

Ik heb een dell latitude 3190
Ik ben aan het uitzoeken of ik dit spel kan spelen op mijn laptop, maar kom er nog niet erg uit met de processor.
Mijn processor is Intel Pentium N5030 (Quad Core, tot 3,1 GHz, 4 MB cache, 6 W)
Er wordt naar een processor van Intel Core i3-2100T @ 2,5GHz of AMD FX-4100 @ 3,6 GHz
kan ik dan nog het spel spelen.

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

NEE je hebt geen goede GPU.
Je cpu zou het aan kunnen, maar zonder goede GPU
( VIDEO CARD: Nvidia Geforce GTX 650, AMD Radeon HD 7770 graphics card or better (min. 2 GB VRAM, DX11 support)

gaat het niet door.
3 jaar geleden
MasterSword
3 jaar geleden
Je kunt wel een game pc huren via cloud en naar je laptop toe.
https://shadow.tech/nl/