Kan iemand mij hacken aan de hand van een serienummer modelnummer?

Hallo iedereen kan iemand mij hacken aan de hand van een serienummer modelnummer modelnaam of softwareversie ?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.9K
TurfGraver
3 jaar geleden
Wat hacken?
Ritsuka
3 jaar geleden
Serienummer van wat?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee dit kan niet. Met een serienummer, modelnummer, softwareversie etc. kunnen ze wel manieren bedenken om je te hacken maar met alleen die informatie kunnen ze weinig

Antwoorden (1)

Als je het over een computer/laptop hebt is dit niet mogelijk, tenzij je het hebt over een webcam van een laptop. Omdat elke laptop (met hetzelfde model) dezelfde webcam heeft kan je dat makkelijk hacken. Maar je hoeft je geen zorgen te maken.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Danku voor je antwoord Mikaapje en hoe zit dit dan met een iphone ?
Griffin
3 jaar geleden
@Mikaapje "Omdat elke laptop (met hetzelfde model) dezelfde webcam heeft kan je dat makkelijk hacken" Deze moet je even uitleggen, want je zegt eerst op een laptop/computer niet mogelijk, en vervolgens de webcam van de laptop wel?!? Klinkt allemaal als flauwekulletjes.
Mikaapje
3 jaar geleden
Nee ik bedoel er mee te zeggen dat het dan MAKKELIJKER te hacken is