Kan je kpn net zoals ziggo ook opnamens kijken op je mobiel of laptop?

Bij ziggo heb je ziggo go hiervoor heeft kpn ook zoiets? Of kan het daar alleen via kpn box.
Aangezien beide via de cloud gaan.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ja, bij kpn heb je de kpn-iTV app. Die kun je gewoon in de app/play store downloaden en inloggen met je kpn account. Hiermee kun je alles kijken en ook programma’s terug kijken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
dus hiermee kan je je opgenomen progammas kijken of?