Mag je geconverterde muziek van youtube in serato gebruiken?

Mag je geconverterde muziek van youtube in serato gebruiken zo niet waar kan ik dan het beste mijn muziek vandaanhalen?

1.3K
TurfGraver
3 jaar geleden
Zal vooral afhangen van wat je er mee gaat doen.
Weer verspreiden (yt) of in openbaar ter gehore brengen kan problemen met auteursrecht geven.

Antwoorden (1)

Hallo,

Het converteren van muziek van Youtube alleen al is niet toegestaan. Je maakt hierbij namelijk een inbreuk op de gebruikersvoorwaarden van Youtube. Ik weet niet wat je met je muziek wil, maar een (betaald) alternatief is bijvoorbeeld Deezer of Spotify.