Hoe krijg ik de nieuwe windows 10 pictogrammen op mijn nieuwe laptop?

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht (lenovo). Maar ik merkte dat deze niet de nieuwe windows pictogrammen had en mn oude laptop wel (asus). Terwijl het dezelfde versie van windows is. Hij is ook helemaal up to date.
Wie weet hoe ik die nieuwe pictogrammen op mn lenovo kan krijgen?

Picture for question
1.3K
Griffin
3 jaar geleden
Hoe ziet oud vs. nieuw eruit? Misschien had je oude laptop wel de oude pictogrammen, en zie je nu nieuw voor oud aan? Welke build van Win 10 heb je dan? (winver in het uitvoervenster typen en enter drukken)
Mitchel
3 jaar geleden
Ik heb windows versie 1909

Antwoorden (1)

Je kunt elke app verwijderen en gratis opnieuw installeren uit de store misschien dat dat helpt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Mitchel
3 jaar geleden
Ik kon ze gewoon bijwerken, helemaal niet aan gedacht. Thanks!!