Kan ik deze game spelen op mijn (nieuwe) laptop?

Ik heb zojuist voor mijn aankomende studie een nieuwe laptop gekocht.
Namelijk de Acer Spin met een I5 processor en een 8ram werkgeheugen:

https://www.bol.com/nl/p/acer-spin-3-sp314-51-532e-2-in-1-laptop-14-inch/9200000098526279/?suggestionType=typedsearch&bltgh=vP8m9vODMRtpfhHuU-JNCg.1.2.ProductTitle

Ik was niet van plan om deze laptop te gebruiken om te gamen o.i.d. Maar toch leek het me leuk indien mogelijk 1 game te spelen.

Namelijk; Football Manager 2019. benodigde specificaties: https://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/football-manager-2019/18071)

Nu heb ik totaal geen verstand van laptops en specificaties. Maar kan ik de bovenstaande game (goed) spelen met de Acer Spin 3?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.1K
limonadesiroop2016
4 jaar geleden
Ja als het goed is kan de laptop dit spel gemakkelijk draaien, aangezien er niet een specifiek dure videokaart voor nodig is maar een simpele hd graphics dus uw laptop kan dit aan
LeonardN
4 jaar geleden
Ik denk ook dat dit spel op elke nieuwe laptop wel draait. Het is geen grafische 3d game.

Antwoorden (1)

ja dat lukt makkelijk, je moet wel je achtergrond apps dicht doen voor optimale prestatie.
Maar zelfs dat hoeft niet echt.