Mijn youtube video's worden ingezoomd afgespeelt hoe los ik dit op?

Sind een week of zo heb ik een probleem met youtube en andere sites. Video's die ingezoomd worden afgespeelt. Maar nu het rare het is niet bij elke video sommige spelen normaal af en andere weer niet. Soms wordt de reclame ingezoomd afgespeelt maar de video niet. Ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.4K
LeonardN
5 jaar geleden
Zoals altijd: Welke hardware gebruik?
-Smartphone
-Desktop PC
-??
Welk OS?
-Android?
-Windows
Welke software?
-Browser (welke?)
-App
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
destkop pc
windows 10
google chrome
LeonardN
5 jaar geleden
Hardware acceleration uitzetten zou helpen:
https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/vbOVPUn-pHI;context-place=forum/chrome
>Instellingen
>Geavanceerd
(scrollen)
Systeem> Hardware versnellibg uit. Ook wordt ctrl-shift-n aangeraden zodat even alle addons uitstaan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
beetje domme vraag misschien maar ik kan geavanceerd niet vinden in windows 10 heb al even gezocht op internet maar die turtorials zijn van oudere versies weet u waar ik het kan vinden?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
laat maar ik heb het gevonden hartelijk dank alles werkt nu weer nogmaals bedankt

Antwoorden (1)

Hardware acceleration uitzetten zou helpen:
https://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/vbOVPUn-pHI;context-place=forum/chrome

In de instellingen van Chrome
>Instellingen
>Geavanceerd
(scrollen)
Systeem> Hardware versnelling uit.

Ook wordt ctrl-shift-n aangeraden zodat even alle addons uitstaan.