Waarom krijg ik het bericht 'onvoldoende geheugen' en schakelt mijn computer zich automatisch uit?

Ik zet mijn computer aan, krijg dit bericht en computer schakelt zichzelf weer uit. Gebeurt met enige regelmaat. Als ik m weer aanzet (zoals nu) functioneert ie weer gewoon. Mijn computer heeft meer dan voldoende geheugen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
SimonV
5 jaar geleden
Malware zou de oorzaak kunnen zijn.
https://www.seniorweb.nl/clubs/computeronderhoud/5137/onvoldoende-geheugen-beschikbaar

Antwoorden (1)

Heeft u een ssd of hdd als opslagruimte?
Ssd:zou het niet weten
Hdd:als je gepruttel hoort dan kan het zijn dat je hardeschijf stuk is op youtube kan je zien hoe je hem moet maken

Tip:je kan ook even je pc helemaal leeggooien en kijken of hij het dan doet
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Ben benieuwd naar dergelijke video's. Heb hier nog wel een HDD die het niet meer doet. :D Overigens zal met geheugen geen opslaggeheugen (SSD/HDD) bedoeld worden, maar intern geheugen of wel RAM.