Hoe heet mag een PlayStation 4 Slim worden?

Ik maak me zorgen over mijn nieuwe ps4 slim omdat hij redelijk heet word na 30 min gamen en zeer heet na 1:15 gamen, hierbij wil ik ook vragen hoeveel decibel de ventilator mag maken. Het gaat om de slim versie dus ik heb gehoord dat hij niet veel geluid maakt wat hij nu dus waarschijnlijk wel doet.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Kan soms tot 50+ graden oplopen en dat ga je ook al gauw opmerken als je intensieve spellen speelt. Korte antwoordt op je vraag: Ja dat is normaal.
Vertrouw je het niet helemaal stuur hem terug naar de winkel/webshop als RMA met reden dat die te heet wordt. Krijg je misschien een nieuwe toegestuurd, is die even heet dan is er niks aan de hand.