Is er een functie om in Outlook al je mails te verwijderen?

Is het mogelijk om in Outlook al je mails te verwijderen in plaats van alles een voor een te verwijderen .

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Bedoel je outlook.com of gaat het om de Microsoft Officeversie?

Antwoorden (2)

Klik op het bovenste bolletje,dan worden alle berichten aangevinkt:hierna kijk je boven waar staat"verwijderen" klik daar op en al uw mails zijn weg.(je moet het wel voor in-uit-verwijderde-verzonden wel apart doen)
fremar
5 jaar geleden
Wat je ook kunt doen, en wat werkt in alle versies van Outlook, is het volgende:
1. Je klik op de eerste mail (niet dubbelklikken want dan open je hem);
2. Dan houd je SHIFT ingedrukt en drukt op END.
Daarbij ben je naar de onderste mail gesprongen, maar alle mails zijn daarmee geselecteerd.
3. Laat SHIFT en END los en klik vervolgens op de optie in Outlook die je gewoonlijk ook gebruikt om een mail te verwijderen.

Dit moet je wel voor je Postvak IN, Postvak UIT en Verwijderde Items apart doen. En doe Verwijderde items als laatste, want de items die je uit de andere mappen verwijderd hebt, staan daar in.