Waarom kan ik mijn foto's niet meer zien?

Ik heb vandaag ( omdat me opslag van me telefoon vol was ) alle foto's en video's verplaats naar mijn sd kaart maar nu kan ik ze niet meer zien, het is nu een grijs vlak met een uitroep teken.
Ik heb al op de computer gekeken en opslag vrij gemaakt, maar dat werkte allemaal niet
Ik heb een Samsung Galaxy j5 2017.

Hopelijk kunnen jullie me helpen ik wil heel graag die foto's terug.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mobiel laast ge-updated? Of gallerij app ge-update?
Maak een back-up. Als je de foto's kunt importeren ook al zijn ze een grijs vlak.
Op je mobiel ga je nu naar Instellingen > Apps > Gallerij. Bovenaan zie je 3 puntjes op elkaar, klik daar op en dan klik je op updates verwijderen. Hoor graag van je als dit werkt!