Heeft de Google agenda een bug?

Ik probeer in de google agenda app te komen, maar ik krijg deze foutmelding. Als ik op de knop klik start hij instellingen op en komt hij weer meteen bij deze melding. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
SimonV
5 jaar geleden
Misschien heb je hier iets aan:
https://thedroidguy.com/2018/05/samsung-galaxy-s7-keeps-showing-unfortunately-calendar-storage-stopped-error-troubleshooting-guide-1071206

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je synchronisatie van de agenda niet goed is gegaan.

probeer dit eens:
https://support.google.com/calendar/answer/6261951?hl=nl
Het kan ook zijn dat je geheugen te vol zit.
Mocht het alsnog niet werken app verwijderen en opnieuw installeren en anders proberen je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstelling LET OP: Dit verwijderd alles op android na mocht je een synchronisatie met google voor onder ander je contacten hebben krijg je het terug door je aan te melden. Anders even een back-up maken.
Toegevoegd op 03 juli 2018 17:38: tekst