Hoe krijg ik mijn laptop weer aan?

Laptop start niet meer op. Er knippert een lampje om de 3 seconden, als ik hem in de oplader doe doet hij ook niks. De laptop is een Asus, model X541U.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3K
fremar
5 jaar geleden
https://www.asus.com/nl/support/faq/1014276

Antwoorden (3)

Op het aan-knopje drukken, misschien? Je kan ook het volgende proberen:

Houd het aan/uit-knopje een seconde of 10 vast. Als het goed is is je Laptop helemaal uit. Hierna kan je hem gewoon weer aan doen. Ik adviezeer je sowieso om je laptop nooit op de slaapstand te zetten. Dit kan namelijk schadelijk zijn...
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Schadelijk?? Hoezo?
Het volgende wil weleens helpen:
Haal adapter los en ook de accu.
Druk nu op het aan knopje, hou 5 sec vast.
Plaats nu accu en adapter terug en probeer opnieuw te starten.

Je kan ook een x xonder accu, alleen adapter proberen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat voor beeld krijg je te ziren, of krijg je niets te zien