Kan ik een laptop als 2 scherm gebruiken voor op een computerkast?

Kan ik een laptop als 2 beeld gebruiken? Ik heb een goed game pc en er zit een beeldscherm bij, maar als ik live ga steamen dan wil ik wel obs en mijn chat zien. Zou dat kunnen via de laptop als ik die aansluit? En hoe moet ik hem aansluiten dan?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het is mogelijk via Miracast achtige oplossingen een laptop als een draadloos 2e scherm te gebruiken, het heeft wat configuratie nodig en is niet altijd even snappy, maar het is mogelijk.
De URL in de bron legt in stappen uit hoe je dit in Windows 10 voor elkaar kunt krijgen.