D schijf is vol maar ik kan geen bestanden vinden die er opstaan, wat nu?

(Windows 10)
C schijf : 231 gb vrij
D schijf : 475 mb vrij

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Hoe groot is de totale capaciteit van de drive? Want als deze ook 475Mb groot is, dan is het logisch dat je geen bestanden gaat vinden, in schijfbeheer kun je de grootte van het volume zien en of het een partitie is van C: Persoonlijk gok ik dat het een recovery partitie is geweest. Anders heb je de instellingen staan in explorer dat je verborgen & systeem bestanden niet wil zien, en dan lijkt het ook dat je niks kunt vinden om te verwijderen.