Hoe kan ik de app store downloaden?

Ik heb een android telefoon, maar ik wil de app store van ios. Is er een manier om de app store te downloaden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (4)

Nee dat kan niet. Dit omdat de App Store van Apple alleen beschikbaar is voor IOS apparaten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
nee dat is onmogelijk, de app store heeft andere pakketen laat me maar zo noemen, het is wel mischien mogelijk maar dat is nu nog niet bekend
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je spreekt jezelf een beetje tegen, eerst is het onmogelijk, en daarna toch misschien mogelijk. Laten we het maar houden op onmogelijk gezien de CPU architectuur in beide kampen.
Omdat naar mijn mening de andere antwoorden wat te kort door de bocht zijn hier tóch nog een derde antwoord van mij:

Wanneer je gebruik wil maken van de iOS appstore zul je een iOS-device (iPhone / iPad /...) moeten hebben.
Op de eerste plaats is de appstore van Apple beveiligd, zodat alleen Apple-apparaten er bij kunnen. Je kunt met een Android telefoon dus gewoon niet inloggen in de app store van Apple.
En op de tweede plaats weet jou Android telefoon niet hoe hij met iOS-software om moet gaan. Dus mócht je er (via een hack) toch nog in slagen om met je android telefoon iOS-apps te downloaden, dan kun je nog niet installeren, laat staan opstarten.

In de PC-wereld bestaan 'Emulatoren' en 'Virtuele machines'. Zo kun je op een Linux PC een stukje software draaien die net doen alsof ze windows zijn. Op die manier kun je op een Linux PC tóch Windows programma's draaien.

Dergelijke emulatoren en virtuele machines zijn er voor telefoons (nog) niet.
Telefoon, app store en software vormen dus een bij elkaar horend setje.

Je zult moeten kiezen óf Android (telefoon én playstore én Android software) óf Apple (iOS én app store én iOS-software) óf een zelfde setje van nog een ander systeem.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 jaar geleden
heb even gekeknin dit is mogelijk
emulator voor andriod
https://www.androidcrush.com/run-ios-apps-on-android/
na de amulator kan je apple games douwloaden is deze store en afspelen met de emulator
https://iphone-app-store.en.uptodown.com/android
succes
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Info van de tweede link(de eerste wil niet eens laden):
"iPhone App Store is a simple application that allows you to check out the iOS App Store from your Android device. You won't be able to download anything"