Waarom werkt Fortnite bij mij niet?

Ik heb een windows 10 HP.
Vroeger lukte het wel om Fortnite te spelen.
Maar nu heb ik een WIFI versterker en ik ben op een ander account gebanned.
Maar ik heb al een nieuw account aangemaakt.
Het lukt wel tot ik in de lobby zit.
Maar als ik uit de bus spring van Fortnite dan wordt ik gekikt.
Ik heb goede internet en een goede computer.
Maar als ik bij de graphics op automatisch doe dan doet die lage graphics.

Pls help me en sorry voor de onduidelijkheid.
(En sorry voor het slechte engels)
Bye Groeten *Pieter*

Picture for question
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Je ip adres is gebanned. Om het mogelijk te maken dat computers elkaar kunnen vinden en identificeren, hebben ze hun eigen nummer nodig. Deze nummers zijn de IP-adressen. Je IP-adres heeft vooral te maken met je provider. Daarom is alles wat je online doet nooit anoniem. Zo is te achterhalen waar bewerkingen die onder een bepaald IP-adres gedaan zijn, vandaan komen. Gelukkig is er een manier om dit te omzeilen, namelijk met een VPN. Een VPN is een tool die je I.P. adres verandert naar het I.P. adres van de server van het bedrijf die de VPN runned. Meestal moet je hiervoor betalen, maar niet altijd. Er zijn veel gratis VPN's. Ik weet alleen niet hoe goed de anticheat is van Fortnite, dus misschien werkt dit ook niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
-Ten eerste is niet 100% duidelijk of het een IPban betreft, er staan meer mogelijkheden. Ten tweede heeft een VPN waarschijnlijk weinig zin omdat dat nu juist ook een van de redenen is dat je niet toegelaten wordt.