Zelf ondertiteling toevoegen op Blu-Ray's hoe moet dat?

Ik heb dus een Blu-Ray waar geen nederlandse ondertiteling op zit en heb zelf nederlandse ondertiteling die syncroon loopt met de film en weet dat er een manier is om eigen ondertiteling op een bestaande (niet gebrande) Blu-Ray te doen maar weet niet hoe kan iemand me erbij helpen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wil je 'm ooit weer als BluRay af kunnen spelen op een stand-alone BD speler? (impliciet vraag ik dit omdat je opnieuw de authoring moet doen) Als het een los videobestand mag zijn dan kun je 'm simpelwe in een transcoder muxen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wil hem wel weer daarna op mijn Blu-ray speler kunnen afspelen.

Antwoorden (1)

met: VirtualDub (Software) je kunt ook bij youtube ingeven.. how i create subtitles in video