Is een twitch prime account aanmaken gratis?

Onlangs heb ik vernomen dat je een maand gratis een twitch prime account kan aanmaken. Klopt het dat dit een maand gratis is en dat je daarna kostenloos je twitch prime acount kan stop zetten?

mvg

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Nee dat is niet zo, je hebt eerst een gratis proef periode maar je moet als het goed is altijd 1/2 maanden betalen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je wilt zeker die Fortnite skins haha. Nee ik heb het risico niet genomen want via de battle pass krijg je al genoeg leuke pakjes en dansjes, en dat is tenminste 100% veilig. Niet doen dus!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
haha ja inderdaad. Alvast bedankt!