Hoe kun je de tijden aangeven in Google calendar?

Er staan geen tijden bij mijn afspraken, terwijl ik het wel aangeeft. Ik zie het pas als ik het aanklik.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Is dit op telefoon, tablet, pc?
Heb je een screenshot van hoe jij de afspraak aan hebt gemaakt?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is op mijn S7, ik heb helaas geen screenshot. Maar de afspraak staat er gewoon, maar dan zonder tijden. Op mijn vorige mobiel stonden de tijden er wel. Ik heb al bij instellingen gekeken maar helaas.
Ritsuka
6 jaar geleden
Klopt, tijd staat er pas als je de dag aantikt.
Maar als je op week of dagweergave staat zie je wel de tijd van een afspraak, als een blokje.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dan zie je de tijd wel maar ik gebruik de weergave planning, dan zou je het ook moeten kunnen zien.

Antwoorden (1)

Wat je kunt doen op je telefoon is een widget aanmaken voor je agenda.
Houd je vinger ingedrukt op een leeg deel van je achtergrond.
Na 2 seconden zie je het scherm iets uitzoomen, en staan er onderaan een paar opties, waaronder 'widgets'.
Tik hier op, en zoek in de lijst naar Agenda.
Nu kun je het blokje naar keuze en grootte kiezen, en op 1 van de pagina's van je 'bureaublad' plaatsen. Hier zie je dan de eerstvolgende afspraken die je hebt, met datum en tijd erbij. Je kunt door de lijst scrollen om verderop in de agenda te kijken, en door erop te tikken ga je naar de agenda app toe.
Ritsuka