Hoe stop ik blue screen of death?

Laatste tijd heb ik als ik bv flight simulator wil spellen dan stopt mijn computer er mee en krijg ik blue screen of death en ook als ik het niet speel gebeurt het soms automatisch.

Code: ** stop: 0x00000124

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Check de volgende pagina van microsoft voor een oplossing of richting waarin je moet zoeken.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/all/blue-screen-stop-0x00000124-0x0000000000000000/ad7a1674-cb78-e011-9b4b-68b599b31bf5?auth=1

Antwoorden (1)

Deze foutcode komt vaak voor bij oververhitting van het systeem, wat de fatale fout veroorzaakt.
Goed om even te kijken of de ventilatoren nog werken en ook om te zorgen dat alles helemaal stofvrij is.
Dit kan meestal helpen om deze foutcode te verhelpen. Zo niet, dan zal je moeten kijken naar de leeftijd van de pc en of hij dit vermoegen nog aankan.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel ik ga is kijken!