Bestaat er ook een usb wifi adapter voor mijn playstation 4?

Ik wil graag weten of er een usb wifi adapter bestaat voor je playstation 4 voor betere wifi bereik kunnen jullie me A.U.B helpen?!!

8.7K
LeonardN
6 jaar geleden
Er zit al een Wi-Fi adapter in de PS4, van een losse stick erin duwen wordt het niet beter. Koop een PLA-set als je betere netwerkverbinding wil.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"een losse stick erin duwen wordt het niet beter."
een losse stick doet zelfs helemaal niks.

Antwoorden (2)

Zover ik weet hebben playstations een redelijk goede wifi adapter intern al ingebouwd. ik vermoed dan ook dat een wifi dongle niet heel veel effect zal hebben op je prestaties t.o.v. de standaard wifikaart van de PS. Misschien is een sterkere router of een Powerline een goede oplossing. een sterkere router zou het signaal kunnen verbeteren waardoor je betere wifisnelheden krijgt. een powerline adapter is echter ook een mooie uitkomst, aangezien je dan bekabeld netwerk hebt, en dus niet te maken krijgt slecht signaal.
6 jaar geleden
De enige twee betrouwbare manieren om draadloos de PS4 te verbinden zonder de eigen wifi adapter te gebruiken is om een access point als ethernet bridge in te stellen, dus acces point ontvangt het wifi signaal en zet deze om naar bedraad ethernet, draadje in de PS4 en je bent er. Of je gebruikt een setje PLA's waarvan ééntje wifi heeft en die plaats je zo dicht mogelijk in een stopcontact bij de PS4, de andere kant verbind je met het modem, maar dan kun je net zo goed een draadje van de PLA pakken tenzij de ethernet adapter van je PS4 defect is.