Hoe krijg ik de startpagina van Google chrome weer volledig op mijn scherm?

Als ik Google chrome opstart, dan krijg ik de startpagina voor 2/3 op het scherm, de rest valt er buiten. Dus 1/3 van het scherm heb ik mijn bureaublad nog in beeld. Normaal kun je het beeld naar links of rechts slepen. Ik kan alleen verder naar buiten slepen, de linker grenslijn krijg ik niet verder naar links.

jc54
6 jaar geleden
40.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
op F11 drukken ?
jc54
6 jaar geleden
Ja, dat werkt wel, maar dan ben ik mijn adresbalk kwijt.
fremar
6 jaar geleden
Google Chrome eens verwijderen en herinstaleren?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Google Chrome eens verwijderen en herinstaleren?" Zou eerst de instellingen resetten, herinstallatie is last resort, want als het de instellingen zijn dan helpt een herinstallatie niks want die worden niet verwijderd als je chrome de-installeert.

Antwoorden (1)

dat doe je met de combinatie ctrl - totdat hij goed is. Als je te ver doorgaat weer terugzetten met ctrl+

Toegevoegd na 2 minuten:
cltr is het knopje linksonderaan en _ of + dat leuke deeltoetsje onder F11