Kan ik mijn kinderen een datalimiet geven op mijn wifinetwerk ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kun je eens vermelden waar je wifi netwerk dan uit bestaat? Want voor elk type router is een andere aanpak benodigd. De Fritz!box heeft dit standaard aan boord, de goedkopere versies kun je zoals Leonard als zegt flashen met OpenWRT o.i.d. om dit mogelijk te maken.

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Bijvoorbeeld door andere firmware op je router te plaatsen. Firmware zoals; https://www.gargoyle-router.com/

Of je router geschikt is voor deze firmware kan je hier zien:
https://www.gargoyle-router.com/wiki/doku.php?id=supported_routers_-_tested_routers

Het zou ook kunnen zijn dat de router die je hebt deze optie zelf al ondersteunt. Welke router gebruik je?

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zou het ook kunnen doen via software die je dan moet installeren op alle apparaten van je kinderen. Dit vergt dan wel kinderen die meewerken en niet van plan zijn dat te omzeilen.