Wat is de invloed van straling (telefoons en dergelijke) op ogen, huid, spieren en ei- en zaadcellen? en zijn daar ook afbeeldingen van te vinden?

Ik kan veel informatie vinden maar eigenlijk geen afbeeldingen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Cryofiel
6 jaar geleden
Er zijn geen afbeeldingen van een invloed die niet bestaat.
Amadea
6 jaar geleden
Toch is recent door betrouwbare bronnen andere informatie verstrekt: https://zembla.bnnvara.nl/nieuws/italiaanse-rechter-mobiele-telefoon-veroorzaakte-hersentumor
Cryofiel
6 jaar geleden
Nee, dat is een rechterlijke uitspraak. De rechter volgt de wet, ook als de wetenschap iets anders heeft ontdekt.

Antwoorden (1)

De door jou genoemde signalen zijn totaal onschadelijk. Dit geldt voor mens, dier en plant. Hooguit warmt de huid op met een tiende graad, maar zelfs dat is al uitzonderlijk.

Alle onderzoeken die een invloed leken aan te tonen bleken verkeerd te zijn uitgevoerd. Werd zo’n onderzoek herhaald maar dan op de juiste manier, dan bleek elk effect te verdwijnen.

Duizenden onafhankelijke onderzoeken konden geen enkele vorm vinden van welk effect dan ook.

Er is due geen invloed. Daarom zijn er ook geen plaatjes.
Cryofiel
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
waar heb jij deze informatie gevonden?
Cryofiel
6 jaar geleden
Lezen, lezen, lezen. Jarenlang. En natuurkunde studeren. Continu kritisch blijven om zin en onzin te kunnen onderscheiden en kwaliteit te kunnen herkennen.