Hoe zet ik een bestand van de school computer naar mijn laptop?

Ik moest een opdracht inleveren op school, alleen ben ik nu al thuis en het bestand staat nog op school op de computer. De school computer is een Apple, mijn laptop ook.

Toegevoegd na 58 seconden:
Is er een manier dat ik bij het bestand op de school computer kan komen? Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
Ritsuka
6 jaar geleden
is er iemand op school die het naar je door kan sturen?
Denk niet dat je op afstand op het schoolnetwerk kan komen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee want ik moet zelf inloggen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dan gaat dat je niet lukken, je kunt immers (gelukkig) niet zomaar op de schoolcomputer komen.

Antwoorden (1)

als je nog weet waar je het bestand hebt opgeslagen dan zou je gewoon met kabel je bestanden kunnen overzetten je kan het ook in Google drive zetten en dan gewoon openen op je laptop
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
Met kabel? Vanaf thuis naar school?