Hoe maak je een banner voor youtube?

Ik besloot dat ik een youtube kanaal ga starten ik heb verder alles al gedaan. Ik weet alleen niet hoe je een banner moet maken weet iemand hoe of zijn er misschien apps voor? (Ik heb het wel eens gemaakt alleen het paste niet je kon de tekst niet helemaal lezen en dat gebeurd altijd)

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

je zou misschien eens bij adobe moeten kijken daar kan je zelf een banner maken met eigen stijl letters en achtergrond gewoon op google opzoeken adobe banner