Hoe maak je een goeie eerste video op youtube?

Ik heb besloten om een youtube kanaal te beginnen. Ik heb alle belangrijke dingen al gedaan en ik heb veel editors gedownload en getest. Ik wil een goeie eerste video maken alleen ik weet niet precies hoe en wat ik moet doen wie kan me dit uitleggen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je eerste video hoeft niet gelijk het toppunt van kwaliteit te zijn. Als je kanaal populair wordt en je vaker content uit gaat brengen zal het vanzelf beter worden. De vraag zou ik invoeren in het Engels in youtube, er zijn vast tig youtubers die hun kunde en ervaring over willen dragen. Kijk de kunst eerst af en dan ga je vanzelf iets vinden wat meer bij jezelf past. https://www.youtube.com/watch?v=zNBBCS1eIiY&spfreload=5
Zo zullen er 100den tutorials zijn.

Antwoorden (1)

Ik zou als eerste youtube video een intro maken, waarin je jezelf voorstelt en zegt wat voor video's je op youtube wilt gaan plaatsen. Zoals vlogs of praatvideo's. Probeer ook om op vaste dagen een video te uploaden. Je komt ervanzelf achter welk edit progamma jij het beste vindt werken. Zorg er ook voor dat je het juiste licht hebt en de camera niet veel verplaatst. Zelf ben ik geen youtuber, maar ik hoop dat je er wat aan hebt, veel succes!
Hoe heet je youtube kannaal?