Hoe kom ik aan internet op een camping in Italië waar geen Wi-Fi is ?

IK ga met mijn familie naar Italië voor 2 weken en ik zit op een camping met geen Wi-Fi/internet (ja dat is mogelijk om 2017) maar toch wil ik wel graag internet hebben om op meerdere apparaten te kunnen netflixen, appen, snapchatten enz. Dus hoe is het mogelijk om internet te krijgen in Italië op meerdere apparaten voor 2 weken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1K
paulus811
6 jaar geleden
Zoek eens op 'mifi', dat is een mobiele internet hotspot.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Word duur als je mobiel wil netflixen maar je bent op vakantie dan kan je toch wel 2 weken zonder data
Cryofiel
6 jaar geleden
Twee weken grotendeels offline...
Dat is toch heerlijk? Voor zo'n situatie is een naam: het heet 'vakantie'.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Precies!
Verder is het maar afwachten of daar ter plekke wel 4G is c.q.of de 3G wel snel genoeg is om te netflixen. Ik ben vorige maand in Frankrijk geweest. Op het platteland moet je je niet te veel voorstellen van de snelheid van het netwerk. 4G is er nauwelijks en bereik van 3G is hier en daar ook maar zozolala.
Als je dat al voor elkaar krijgt moetje de toch ook nog je portemonnee trekken. Uurtje netflixen lijkt me toch gauw een paar GB data kosten. Bij miin provider kost een GB extra al 10 euro. Avondje netflixen gaat dan al snel 25 euro kosten. Wil en kun jij daar in 2 weken tijd ettelijke honderden euros aan uitgeven?
dudemeister
6 jaar geleden
zo'n papieren bundel bij elkaar ken je dat... oja een boek heet het.
doe eens 2 weken niks met je netflixen, appen, snapchatten.
Geloof me je wordt echt niet gemist
je voelt je herboren als je weer thuis bent

Antwoorden (1)

Je zult dan van het gsm netwerk gebruik moeten maken . Je kunt bijvoorbeeld een prepaid databundel kopen van 1 GB of groter. Je wifi op "thettering" zetten en dan je ander apparaat bvb een tablet verbinding maken via je smartphone. Er zijn ook speciale kastjes te koop die het zelfde doen, maar dan voor meerdere apparaten.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Met het gsm-netwerk kun je niet netflixen, GSM is veeeeel te traag.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik gebruik thuis altijd gsm. En Personal Hotspot zodat iedereen internet heeft. De 2M/sec zijn voor de meeste toepassingen wel voldoende. 1GB niet.