Hoe ontkoppel ik twee laptops van elkaar?

Hoi,Mijn laptop en die van mijn vader zijn per ongeluk aan elkaar gekoppeld, wij loggen beide met dezelfde gebruikersnaam en het wachtwoord in. Echter wil ik hier vanaf! Hoe ik ze van elkaar ontkoppelen? En als ik mijn laptop terug zet naar fabrieksinstellingen, gaat de laptop van mijn vader hier dan ook nasr terug? Ik hoor het graag!

Groetjes Y.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.2K
Reddie
7 jaar geleden
gebruikersnaam en het wachtwoord waarvan?
Windows?
Google?
Email?
GV?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Van windows
Reddie
7 jaar geleden
Als jullie op dezelfde computer zitten kun je een nieuwe gebruiker aanmaken met een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
Dat is volgens mij de enige mogelijkheid.
Reddie
7 jaar geleden
Overigens begrijp ik niet wat je met koppeling bedoelt als jullie een aparte eigen laptop hebben.
Wat is het probleem?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik heb mijn oude laptop aan mijn vader gegeven en zelf een nieuwe gekocht. Mijn vader probeerde zelf een gebruikersnaam aan te maken waardoor hij op van alles en nog wat heeft geklikt waardoor ik die gebruikersnaam ook moet gebruiken anders kan ik niet inloggen. Als hij bijv zijn achtergrond veranderd, krijg ik die foto ook. Als ik hem verander, krijgt hij weer de achtergrond die ik heb ingesteld. Daar wil ik vanaf. Zelfde met documenten. Dus daarom mijn vraag: Kan ik ze van elkaar ontkoppelen door mijn laptop te resetten naar fabrieksinstellingen en gaat de laptop van mijn vader dat dan ook doen?
Reddie
7 jaar geleden
Jullie hebben zo raar lopen vogelen dat (bijna) geen zinnig mens hier nog iets mee kan.
Ga met de laptops naar de winkel en laat ze het daar uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor je commentaar maar daar vroeg ik niet om.. Ik ga wel naar de winkel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Herstel opties > Deze Pc op nieuw instellen op allebei de pc's... en het is klaar....

Antwoorden (1)

Maak een extra gebruiker aan.